27 Μαΐ 2014

ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ή ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟΥ;

Δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού μας κόσμου αποτελείται από άτομα ξεκομμένα από την Ελληνική μας κοινωνία. Τα άτομα τούτα εξακολουθούν να ζούν μέσα στην άκρατη ιδιωτεία τους και να παραμένουν κολλημένα στα ανθελληνικά κόμματα μιάς στυγνά δυναστικής κομματοκρατίας, που από το 1821 οδηγεί τον Ελληνικό μας κόσμο στην καταστροφή και στον απόλυτο αφανισμό μας ως έθνος
και έθνος Ελληνικόν.

Τυπικά, τα άτομα τούτα δεν μπορούν καν να δουν τίποτα πέραν από τις συστημικές παρωπίδες, που τους έχει φορέσει τόσο ασφυκτικά η στυγνά δυναστική κομματοκρατία. Ως εκ” τούτου ζητούν συνεχώς από τον Αρτέμιο Σώρρα, όπως και από τα μέλη του END να κάνουμε ένα νέο κόμμα, δηλαδή να γίνουμε συνένοχοι ολκής στον αφανισμό του Ελληνικού μας κόσμου…»

~ Νίκος Γεωργαντζάς ~ 

ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΣ: ΚΛΗΡΩΤΙΔΑ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ G THΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΤΙΔΑ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ 99% ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ…1%



Πολύ πριν τον Κλεισθένη, σε παλαιότατους χρόνους, πρώτος ο βασιλιάς Θησεύς συγκέντρωσε τους κατοίκους της Αττικής και οργάνωσε την πόλη! Ο ίδιος πρότεινε και έκανε πράξη την κατάργηση της βασιλείας και την ίδρυση της δημοκρατίας!

«δεῦρ᾽ ἴτε πάντες λεῴ»

[...οὐ μὴν ἄτακτον οὐδὲ μεμιγμένην περιεῖδεν ὑπὸ πλήθους ἐπιχυθέντος ἀκρίτου γενομένην τὴν δημοκρατίαν, ἀλλὰ πρῶτος ἀποκρίνας χωρὶς εὐπατρίδας καὶ γεωμόρους καὶ δημιουργούς, [25.2] εὐπατρίδαις δὲ γινώσκειν τὰ θεῖα καὶ παρέχειν ἄρχοντας ἀποδοὺς καὶ νόμων διδασκάλους εἶναι καὶ ὁσίων καὶ ἱερῶν ἐξηγητάς, τοῖς ἄλλοις πολίταις ὥσπερ εἰς ἴσον κατέστησε, δόξῃ μὲν εὐπατριδῶν, χρείᾳ δὲ γεωμόρων, πλήθει δὲ δημιουργῶν ὑπερέχειν δοκούντων…]

∋∈ ΘΗΣΕΥΣ ∋∈ , ο Βασιλιάς που αυτοκαταργήθηκε και ίδρυσε την Δημοκρατία
* λεώς (αρσενικό) , αττική και ιωνική μορφή της λέξης λαός.

Νίκος Τανάλιας  Δύο θεμελιώδη συστατικά έχει η πολιτεία

Ανεξαρτήτως του πολιτεύματος ή πολιτικού συστήματος που την υποβαστάζει, δύο είναι τα θεμελιώδη συστατικά της ελληνοπρεπώς δομημένης ελληνικής πολιτείας:

α΄) Ο θεσμικά, νομικά και νόμιμα ανώτατος θεσμός-εντολεύς της ελληνικής πολιτείας είναι η συγκροτημένη σε δήμο κοινωνία των Ελληνίδων και Ελλήνων πολιτών.

β΄) Η θεμελιώδης αρχή της ελληνοπρεπώς δομημένης ελληνικής πολιτείας είναι ότι όποιος άνθρωπος άρχει άλλων ανθρώπων, ταυτοχρόνως τοποθετείται υπό την συλλογική αρχή αυτών των ανθρώπων.

Πόσο δύσκολο είναι να μάθουμε αυτά τα 2 (δύο) πραγματάκια;

alfeios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου