Μετά την επανεκλογή του κου Μπουτάρη, του φιλοτουρκικού κόμματος στην Θράκη και την πρωτοπορία του Σύριζα στις Ευρωεκλογές…
ΑΚΟΥΣΤΕ!!!
Δια στόματος του μαρξιστή γιού κομμουνιστών κου Δημήτρη Κατσίκη σε συνέντευξη του σε τηλεοπτικό κανάλι (απόσπασμα 7 λεπτών) να λέει δημοσιώς αυτά που γνωρίζει για τον Σύριζα και την επικείμενη πλέον διχοτόμηση της χώρας μας στα τέσσερα!
Κάτι που πολλοί Συνέλληνες λέμε και ξαναλέμε εδώ και χρόνια.
ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ
Ό σον αφορά το περίπου σαράντα τοις εκατό των «νεομεταμοντέρνων ελλήνων» ψηφοφόρων που δήλωσαν αποχή από τις εκλογές, έχουμε να πούμε πως στην συνείδηση μας και για όσα ίσως συμβούν στο κοντινό μέλλον θα είναι συνένοχοι.
Συνένοχοι γιατί δεν κατάλαβαν πως είναι σχέδιο εδώ και δεκαετίες «καλλιεργήθηκε» με στόχο όταν έφθαναν στις μέρες των «μεγάλων αποφάσεων» ένα μεγάλο ποσοστό του εκλογικού σώματος να το έχουν καταντήσει να απαξιώνει την ψήφο του, να κάνουν την αποχή άποψη…και να επιτρέπουν στους μηχανισμούς του καθεστώτος να τοποθετεί εκάστοτε εκλογές τα δικά του παιδιά που θα εκτελέσουν τα σχέδια τους, τα οποία πλησιάζουν στο τέλος τους.
Μπράβο σας!
Σαν πολίτες φανήκατε άχρηστοι αλλά σαν δούλοι είστε άξιοι.
Όταν ο "αρουραίος" μολύνει έναν ΙΕΡΟ χώρο, τότε αυτή η μόλυνση με φωτιά μόνο καθαρίζει...
To σπήλαιο της Γέννησης στη Βηθλεέμ, στη Δυτική Όχθη, υπέστη ζημιές από μια φωτιά που ξέσπασε από ατύχημα προχθές τη νύχτα (26 προς 27 Μάη) και μετά την επεισοδιακή επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου και της συνοδείας του σε αυτό, ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο κυβερνήτης της Βηθλεέμ.
Η φωτιά ξέσπασε από μια λάμπα λαδιού και επεκτάθηκε στα διακοσμητικά υφάσματα που κρέμονται στους τοίχους του σπηλαίου όπου, σύμφωνα με την χριστιανική παράδοση, γεννήθηκε ο Χριστός, διευκρίνισε ο Άμπντελ-Φάταχ Χαμάγελ, περιγράφοντας το περιστατικό ως ήσσονος σημασίας.
Δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού μας κόσμου αποτελείται από άτομα ξεκομμένα από την Ελληνική μας κοινωνία. Τα άτομα τούτα εξακολουθούν να ζούν μέσα στην άκρατη ιδιωτεία τους και να παραμένουν κολλημένα στα ανθελληνικά κόμματα μιάς στυγνά δυναστικής κομματοκρατίας, που από το 1821 οδηγεί τον Ελληνικό μας κόσμο στην καταστροφή και στον απόλυτο αφανισμό μας ως έθνος
ΜΑΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ "ΚΛΕΨΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ!
Διαβάστε με προσοχή ένα παλιό μα πάντα επίκαιρο άρθρο τής Αντιπληροφόρησης : Εκτός από την αποκαλυπτική δήλωση της Εβραίας που παραδέχεται ότι οι Εβραίοι προωθούν την πολυπολιτισμικότητα και τον πολυφυλετισμό στην Ευρώπη, προσέξτε και το όνομα του Ινστιτούτου που έχουν ιδρύσει στην Σουηδία. Έχει το ελληνικό όνομα "παιδεία". Αρκετές φορές έχουμε γράψει για την προσπάθεια του ιουδαϊκού ιερατείου να "κλέψει" τα πρωτοτόκια των κοιμισμένων πλέον Ελλήνων.
Μου γεννήθηκε πολύ μεγάλη περιέργεια όταν διάβασα ότι ο Υπουργός Οικονομικών κύριος Στουρνάρας πήγε στο τελευταίο Eurogroup πριν από μία εβδομάδα και υπέβαλλε για έγκριση - συζήτηση ένα σχέδιο για το πού και πώς θα αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία τα επόμενα 10 χρόνια. Η είδηση συνοδευόταν από την πληροφορία ότι το σχέδιο βασίστηκε στην μελέτη “Greece 20/20” της εταιρείας McKinsey (του 2012 με χρηματοδότες τον ΣΕΒ και την Εθνική Τράπεζα) καθώς και σε μελέτη του ΙΟΒΕ. Λέω τι στο καλό, είναι δυνατόν να στέλνουμε ένα τόσο κρίσιμο σχέδιο στις Βρυξέλλες και εμείς να μην έχουμε πάρει είδηση; Τέλος πάντων, μετά από ψάξιμο στους ιστιότοπους του Υπ. Οικονομικών και του ΙΟΒΕ δεν βρήκα τίποτα σχετικό και τελικά κατέληξα να βρω στο διαδίκτυο
Δείτε και τα σχέδια,"Φαιδώρα"και"Μπουλγκράβια"στη συνέχεια!
Ρώσοι αποκαλύπτουν τι σχεδίασαν οι Αμερικανοί για την Ελλάδα
Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τα σχέδια των αμερικανών για την Ελλάδα, περιλαμβάνονται σ΄ ένα μακροσκελές άρθρο Ρώσου που έχει δημοσιευθεί στοnvo.ng.ru.
“Βαλκανική Ομοσπονδία” στην οποία θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία» όπως την ανέφεραν σχεδίαζαν οι Δυτικοί από το 1940 ακόμη. Εμπνευστής της ιδέας που στόχο είχε να κρατήσει τη
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!! Ο Αείμνηστος Λιαντίνης, ήταν το "ΑΓΚΑΘΙ" στα "μαλακά" του καθεστώτος επειδή έλεγε την ΑΛΗΘΕΙΑ! Και επειδή δεν ήταν ακόμα η ώρα της αλήθειας, γιαυτό γινόταν πολύ επικίνδυνη για όποιον την διατυμπάνιζε, και ειδικότερα για εκπαιδευτικό που μπορεί να επηρεάσει, που μπορεί να αφυπνίσει. Παρόμοιο παράδειγμα έχουμε τον Μαρίνο Αντύπα, όμως στην περίπτωση Λιαντίνη η μεθόδευση της εξαφάνισης αρχικά και το συμπέρασμα αυτοκτονίας αργότερα, ήταν πολύ καλά μελετημένη, πολύ καλά σχεδιασμένη...
Το χειρότερο πράγμα για ένα λαό που έχει χάσει τα πάντα είναι να απελπιστεί τόσο, σε σημείο που να θεωρεί πως κάθε κίνηση αντίστασης του είναι χαμένη, πως κάθε προσπάθεια αντίδρασης του είναι μάταιη, πως κάθε σκέψη να αγωνιστεί για ένα καλύτερο αύριο είναι καταδικασμένη ουτοπία. Ο λαός αυτός, ζαλισμένος και «υπνωτισμένος» από ένα σύστημα που χρησιμοποιεί όλα τα μέσα για να τον αποπροσανατολίσει και να τον καθηλώσει, είναι καταδικασμένος σε αργό θάνατο, είναι πρόβατο επί σφαγή και οι δήμιοι του είναι οι μεγάλοι προδότες του. Όταν ανοίγεις μια συζήτηση για τις επερχόμενες εκλογές οι περισσότερες απόψεις που θα ακούσεις είναι ότι :
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Παγκόσμια απειλή η ανθεκτικότητα των υπερμικροβίων στα φάρμακα
Η εξάπλωση θανατηφόρων υπερμικροβίων που διαφεύγουν ακόμη και των πιο ισχυρών αντιβιοτικών δεν αποτελεί πλέον μια πρόβλεψη, αλλά λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο, ανακοίνωσαν σήμερα αξιωματούχοι του ΟΗΕ. Η ανθεκτικότητα στα αντιβιοτικά μπορεί εν δυνάμει να εμφανισθεί στους πάντες, σε οποιαδήποτε ηλικία, σε οποιαδήποτε χώρα, αναφέρει σε έκθεσή του ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) του ΟΗΕ.
Τελικά δεν είναι όλοι οι ηγέτες της Εκκλησίας μασόνοι! Μπορεί να είναι ελάχιστοι, όμως υπάρχουν και παπάδες πραγματικοί Έλληνες, πραγματικά παλικάρια ακόμα και στα 85 τους που δεν φοβούνται να βγούν δημοσίως και να διαλαλήσουν την αληθινή ΑΛΗΘΕΙΑ!!! Ένας απ' αυτούς και ο παπα-Αλέξανδρος Σταματίου, Αρχιμανδρίτης Σύρου.... Απολαύστε τον με προσοχή, λέξη προς λέξη. Έχει σημασία!
Στην Γεωργία των HΠΑ εξακολουθεί να υπάρχει τα τελευταία 30 χρόνια, ένα μνημείο ύψους 6 μέτρων και βάρους 120 τόνων, φτιαγμένο από 950 κυβ. μέτρα γρανίτη. Το μνημείο αυτό, δίνει σε 8 γλώσσες την σαφή και γραπτή εντολή στους κυβερνήτες των Εθνών να διατηρήσουν τον πληθυσμό της Γης κάτω από τα 500 εκατομμύρια !!! Είναι η πρώτη εντολή που αναφέρεται στο μακάβριο αλλά πολύ υπαρκτό αυτό μνημείο και ζητά ούτε λίγο ούτε πολύ, να αποδεκατιστεί κυριολεκτικά ο πληθυσμός της Γης, κάτι που
Πέφτει από τα σύννεφα κανείς!... Ο Βασίλης Λεβέντης δεν ήταν πάντα εναντίων όλων; Και δεν ήταν αυτός που είχε συκοφαντηθεί σαν γραφικός για κινδυνολογίες, όταν έλεγε αλήθειες; Ακούστε την παρακάτω εκπομπή ! ! !
εσείς, όσοι ακόμα πιστεύετε σ' αυτούς, τους
δανειστές ΔουΝουΤάδες, μνημονιακούς, αντιμνημονιακούς και διαπλεκόμενους,που σας θέλουν παντοτινούς σκλάβους δια του
χρήματος...!
Τουςαφήσατε να μπούν στο
"σπίτι" σας, να αλλοιώσουν τα ιερά και τα όσιά σας!... Τουςβάλατε μωρέ να σας
κυβερνήσουν, κι αυτοί χωρίς όρια θράσους και δισταγμού,
Αναφερόμαστε στη σφαγή δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων στη Χίο από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου1822, ως αντίποινα για την κήρυξη της επανάστασης στο νησί από τον Σάμιο Λυκούργο Λογοθέτη.
Η έκρηξη της Επανάστασης βρήκε το πολυπληθές ελληνικό στοιχείο της Χίου να ευημερεί (117.000 έναντι 3.000 Οθωμανών Τούρκων και 100 Εβραίων). Με τον στόλο τους, το εμπορικό τους δαιμόνιο και τη διπλωματία τους, οι Χιώτες κυριαρχούσαν στη Μαύρη Θάλασσα, το Αιγαίο και τη Μεσόγειο.
15 Χρόνια απο τους «ανθρωπιστικούς βομβαρδισμούς» του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία
Μια έκρηξη που ακολουθείται από μια τεράστια πυρκαγιά στο νότιο-δυτικό τμήμα της Πρίστινα τις πρώτες πρωινές ώρες 25 Μαρ 1999 μετά από τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ ξεκίνησαν μια πυραυλική επίθεση κατά της Γιουγκοσλαβίας (Reuters / Γιάννης Μπεχράκης)
Ακριβώς πριν από 15 χρόνια, στις 24 Μαρτίου, το ΝΑΤΟ ξεκίνησε o επί 78 ημερών βομβαρδισμό της Γιουγκοσλαβίας. Η συμμαχία παρέκαμψε τον ΟΗΕ στο πλαίσιο ενός με πρόσχημα
ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Προσθήκη λεζάντας
ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΛΑΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ Ν.3852 ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.
ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΕΡΓΑ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ
ΕΥΡΥΒΙΑΔΗΣ ΜΕΤΟΧΑΡΑΚΗΣ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ Μ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤτΑ(Βίντεο)
Stella Maria Anthi Mihalatou ΣΤΟ 6.50 ΛΕΠΤΟ Ο ΜΕΤΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ... ΑΠΟ ΤΟ 1947 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ..... 1. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ 2. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ 3. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ 4. ΚΑΛΥΚΟΠΟΙΕΙΟ-ΠΥΡΡΙΤΟΠΟΙΕΙΟ 5. ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 6. ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΟΝ 20o ΑΙΩΝΑ ΜΕ
4.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΘΥΜΑΤΑ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ 6.960 ΤΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ (ΣΠΙΤΙΑ – ΑΚΙΝΗΤΑ – ΧΩΡΑΦΙΑ – ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ).
Από το 1904 που δημιουργήθηκε η τράπεζα μέχρι το 1922 που
Της Oriana Fallaci (από το βιβλίο της «H Οργή και η Περηφάνεια», 2003).
Διαβάστε το όλο. Είναι εξαιρετικό! Μια χειμαρρώδης, αποστομωτική απάντηση στα γνωστά δακρύβρεχτα "αντιρατσιστικά" τσιτάτα που θέλουν να καλλιεργήσουν "ενοχές", να φιμώσουν όποιον αντιδράει στον εποικισμό της πατρίδας από τους αλλοδαπούς και στην δημογραφική αλλοίωση του λαού μας.
Όχιεδώ και πολύ καιρό, άκουσα κάποιον από τους αναρίθμητους πρώην κυρίους Πρωθυπουργούς που έχουν ταλαιπωρήσει την Ιταλία τις τελευταίες δεκαετίες, να λέει στην τηλεόραση: «Κι ο θείος μου ήταν μετανάστης. Ακόμη θυμάμαι τη στιγμή που έφευγε για την Αμερική. με μια βαλίτσα από
Κατά την διάρκεια της αναβάθμισης της πλατφόρμας του "Rib and Sea", μαζί με κάποιες άλλες αναρτήσεις χάθηκε κάπου στον διαδικτυακό λαβύρινθο και ένα άρθρο που είχα αναρτήσει σχετικώς με τις "ιδιοτροπίες" της μοναδικής και ανάδελφης ελληνικής γλώσσας που θέλει και επιμένει, το αυγό, ο ναύτης και το αυτί, ας πούμε, να γράφονται με ύψιλον.
Αφορμή για να δημοσιεύσω και πάλι το χαμένο εκείνο άρθρο στάθηκε μια αφίσσα που είδα σήμερα στην καρότσα ενός φορτηγού αυτοκινήτου που μεταφέρει τα προϊόντα που παράγει και διανέμει η εταιρεία "Βλαχάκης ΑΠΕΕ", η οποία έχει σαν κύρια δραστηριότητα
Έλληνες... Οι Γερμανοί εισβολείς ευρίσκονται εις τα πρόθυρα των Αθηνών... Αδέρφια, κρατήστε καλά μέσα στην ψυχή σας το πνεύμα του μετώπου. Ο εισβολεύς εισέρχεται με όλες τις προφυλάξεις, στην έρημη πόλη, με τα κατάκλειστα σπίτια. Έλληνες!... Ψηλά τις καρδιές! ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο ραδιοφωνικός σταθμός Αθηνών μετά από
Γ. Μπλουμ στο ευρωκοινοβούλιο: «Ο κόσμος θα μπει μέσα και θα σας κρεμάσει»!
Ο Άγγλος ευρωβουλευτής, Γκόντφρι Μπλουμ σε μία πραγματικά εντυπωσιακή ομιλία του στο ευρωκοινοβούλιο είπε πράγματα που δύσκολα ακούγονται στο βασίλειο του καθωσπρεπισμού!
Δείτε το βίντεο και διαβάστε τον πύρινο λόγο του Γ. Μπλουμ:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΑΔΑΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΠΕΦΑΝΘΕΙ ΩΣ ΕΙΔΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΜΕΓΑΛΕ ΜΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ!!!...
ΑΚΟΝΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΣ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ... ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΕΙΣ ΑΜΑΣΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ!!!
Νόμος 4444/2016 - ΦΕΚ 234/Α/14-12-2016 ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2017 ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ 563.055.375.000 ΕΥΡΩ!!!
ΚΑΤΑ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΑ ΔΟΛΑΡΙΟΥ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ!...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 600 ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ ΔΙΟΤΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΝΑΙ "ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ" (ΠΑΤΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ)... ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΚΑΡΦΩΜΕΝΑ ΣΑΝ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ???
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΥΣ!!!
ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Ο. Δ. ΔΗ. Χ. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΝ!...
ΕΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΜΟΥ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΡΙΦΟ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΩΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡ'ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ...!!!
ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΦΕΚ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΘΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝ ΘΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΗΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΛΠ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΓΚΥΡΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΤΙ???
ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ???
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!
Ο ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΕ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!...
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΝ "ΑΠΑΤΕΩΝΑ" ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ) ΥΠΑΡΚΤΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ Ο "ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ" ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ...
ΤΙ ΛΕΣ?
ΠΑΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΗ???
ΚΑΝΤΕ
ΚΑΤΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΩΡΕ.. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Διαβάστε την
αφήγηση μιας απλής Ελληνίδας και θα καταλάβαιτε ότι δεν ψωφίσαμε ακόμη! Οι
κλεφταράδες των Μουσείων Παρισίων, Βερολίνου, Λονδίνου. πρέπει καθημερινά να
θυμούνται ότι ταϊζονται με τα αριστουργήματα της Ελλάδας. Πρέπει ΡΕ! Διαλύστε
τους κλέφτες αν νιώθετε Έλληνες, όσο και η άγνωστη κυρία της φωτογραφίας και
του υπέροχου κειμένου πιο κάτω:!
ΤΟ «ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
σαμαράς μολύνει άγιον όρος
Το τελευταίο σαββατοκύριακο το άγιο Όρος «προ(σ)βλήθηκε» με
ένα άθλιο μιντιακό τρόπο και αυτό είναι ό,τι πιο δυσάρεστο για όσους πηγαίνουν
επί χρόνια στο περιβόλι της Παναγίας, προσεύχονται στην χάρη της,
συνδιαλέγονται με πραγματικά άγιους γέροντες και προσκυνούν τα άπειρα
προσκυνήματα και αγιάσματα που αγίασαν δια μέσω των αιώνων.
Παρόμοιο του δεν υπάρχει στον κόσμο Το Samur που σχεδιάστηκε από Τούρκους μηχανικούς και κατασκευάστηκε με εθνικές δυνατότητες, έκανε να μην αποτελούν πια για τον τουρκικό στρατό εμπόδια τα
Με ένα άκρως εμπεριστατωμένο άρθρο ο παλαίμαχος και πολύ γνωστός Τούρκος αρθρογράφος και αρχισυντάκτης της τουρκικής εφημερίδας Milliyet, Sami Kohen, παραθέτει τα μεγάλα οφέλη που θα υπάρχουν αφ’ ενός για το ψευδοκράτος της βόρειας Κύπρου και αφ’ ετέρου για την ίδια την Τουρκία η αναμενόμενη «επίλυση» του Κυπριακού. Οι Τούρκοι δεν κρύβουν τον ενθουσιασμό τους μαζί με τους πάτρωνες της προδοσίας Αμερικανούς, αλλά και
Μην κοροϊδευόμαστε. Το ατομικό δικαίωμα της ιδιοκτησίας σε κάθε κράτος, ρυθμίζεται από το δίκαιο του αντίστοιχου κράτους, που απορρέει από την εθνική του κυριαρχία.
Όταν για παράδειγμα ένα κράτος χάνει την εθνική του κυριαρχία, επειδή νικήθηκε σε πόλεμο και κατακτάται από τον νικητή, δηλαδή... βρίσκεται υπό κατοχή, τότε ισχύει το δίκαιο που επιβάλει ο νικητής.
ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ!…
ΟΙ «ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ» ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ
«ΕΥΤΕΛΗ ΚΑΙ ΣΑΘΡΑ ΥΛΙΚΑ» ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΤΙ Η
ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΑΦΟΥ ΗΔΗ Η «ΣΤΕΓΗ ΤΟΥ ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ» ΚΑΙ
ΠΟΛΛΟΙ (ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ) ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΚΑΙ
ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ Η ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΥΠΟΣΤΥΛΩΜΑΤΑ… ΜΗ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ (ΠΡΙΝ ΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΚΑΤΑΠΛΑΚΩΣΕΙ) ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΜΠΑΖΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΓΕΡΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ
ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ “ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ”!
ΟΜΩΣ…
ΓΙΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΑΠΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ
ΠΡΕΠΕΙΝΑΝΟΙΩΘΕΙ ΓΡΕΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ’ ΕΞΩ!... ΜΟΝΟ Ο ΒΛΑΞ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΠΛΑΚΩΘΕΙ
ο ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ
ΑΚΟΥΣΤΕ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜ᾿ ΕΓΩ
ΚΙ Ο ΚΤΙΣΤΗΣ
Ο ΔΙΑΛΕΧΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΚΙ Ο ΑΚΡΙΒΟΓΙΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ
ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΡΙ
ΣΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΤΡΕΜΕΙ ΕΝΟΣ ΠΟΘΟΥ ΑΣΤΕΡΙ
ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΙΑΣ ΒΛΑΣΤΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ
ΠΑΝΤΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΠΟΜΑΚΡΟ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ
ΕΓΩ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ Ο ΑΛΥΠΗΤΟΣ ΕΓΩ ΚΙ Ο ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΣ
ΤΟΥ ΜΑΚΡΕΜΕΝΟΥ ΑΓΝΑΝΤΕΥΤΗΣ ΚΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΚΙ Ο ΑΠΕΛΑΤΗΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΙΟΦΙΛΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ Τ᾿ ΑΠΕΛΑΤΙΚΙ
ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΕΡΜΙΑ ΓΗ ΧΕΡΣΑ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ
ΚΑΛΛΙΟ ΦΥΤΡΩΣΤΕ ΑΓΚΡΙΑΓΚΑΘΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΟ ΟΥΡΛΙΑΞΤΕ
ΛΥΚΟΙ
ΚΑΛΛΙΟ ΦΟΥΣΚΩΣΤΕ ΠΟΤΑΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΟ ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΑΦΟΙ
ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΤΗ ΒΡΟΝΤΗΞΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΣΤΑΛΑΞΕ ΑΙΜΑ,
ΠΑΡΑ ΣΕ ΠΥΡΓΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΝΑΟΥΣ ΤΟ ΨΕΜΑ
ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΗΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ Η ΠΛΑΣΗ ΜΕ Τ᾿ ΑΓΡΙΜΙΑ
ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ῾ΡΘΗ
ΓΚΡΕΜΙΖΩ ΤΗΝ ΑΣΚΗΜΙΑ.
ΕΙΜ᾿ ΕΝΑ
ΑΝΗΜΠΟΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟ ΤΟ ῾ΧΕΙ
ΤΟ ΔΕΙΛΙΑΣΜΑ ΚΙ ΟΛΟ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΗΤΕ ΝΑΙ ΜΗΤΕ ΟΧΙ
ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΙ ΟΛΟ ΠΡΟΣΜΕΝΕΙ
ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟ ΔΕΝΕΙ
ΜΑ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΜΟΝΑΧΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΝ ΚΡΑΤΗΣΩ
ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΜΟΥ ΨΥΧΗ Μ᾿ ΕΝΑ
ΘΥΜΟ ΠΕΡΙΣΣΟ.
ΤΑΧΑ ΠΟΙΟΣ ΜΑΓΟΣ ΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ Τ᾿ ΑΤΣΑΛΙ
ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΦΛΟΓΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΒΡΑΧΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩΣΙΕΣ Ν᾿ ΑΝΟΙΞΩ
ΚΑΙ Μ᾿ ΕΝΑ
ΝΑΙ ΝΑ ΤΙΝΑΧΤΩ Μ᾿ ΕΝΑ ΟΧΙ ΝΑ ΒΡΟΝΤΗΞΩ
ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟ ΝΟΗΤΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΡΕΜΩ ΣΑΣ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ
ΓΚΡΙΚΑΩ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΡΟΣΤΑΓΗ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ!