30 Μαρ 2015

Ελλάνια Λάμψη

                                                    ........................................

 [39] παραλαβοῦσα γὰρ τοὺς Ἕλληνας ἀνόμως ζῶντας καὶ σποράδην οἰκοῦντας, καὶ τοὺς μὲν ὑπὸ δυναστειῶν ὑβριζομένους τοὺς δὲ δι” ἀναρχίαν ἀπολλυμένους, καὶ τούτων τῶν κακῶν αὐτοὺς ἀπήλλαξε,τῶν μὲν κυρία γενομένη, τοῖς δ” αὑτὴν παράδειγμα ποιήσασα: πρώτη γὰρ καὶ νόμους ἔθετο καὶ πολιτείαν κατεστήσατο.
[40] δῆλον δ” ἐκεῖθεν: οἱ γὰρ ἐν ἀρχῇ περὶ τῶν φονικῶν ἐγκαλέσαντες, καὶ βουληθέντες μετὰ λόγου καὶ μὴ μετὰ βίας διαλύσασθαι τὰ πρὸς ἀλλήλους, ἐν τοῖς νόμοις τοῖς ἡμετέροις τὰς κρίσεις ἐποιήσαντο περὶ αὐτῶν. καὶ μὲν δὴ καὶ τῶν τεχνῶν τάς τε πρὸς τἀναγκαῖα τοῦ βίου χρησίμας καὶ τὰς πρὸς ἡδονὴν μεμηχανημένας, τὰς μὲν εὑροῦσα τὰς δὲ δοκιμάσασα χρῆσθαι τοῖς ἄλλοις παρέδωκεν. ] ( η πόλις των Αθηνών ) ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ «ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ»
     
Αντώνης Κλάδης ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΘΟΥΣ Ή ΑΔΑΕΙΣ Ή ΑΦΕΛΕΙΣ Ή ΔΗΘΕΝ ΑΣΧΕΤΟΥΣ…                                                                                              (οφείλω να τα πώ)

Ο Σώρρας είναι τόσο ξεκάθαρος όταν τοποθετείται και μιλάει για Ελληνικότητα, για την Ελληνική ράτσα, για τους Έλληνες, για τα δίκαιά τους και τα δικά τους, τα Ελληνικά αξιακά συστήματα νόησης, επινόησης, κατανόησης, επιβίωσης, κοινότητας, διακυβέρνησης, δικαιοσύνης κλπ, που μόνο αυτοί έφεραν, χρησιμοποίησαν, και λειτούργησαν, και μεγαλούργησαν βάσει αυτών, και τα οποία, όταν έπρεπε τα μετέδωσαν και τα χάρισαν και στους βάρβαρους και στα ΖΩΑ τα οποία και εξανθρώπισαν…
Ο Σώρρας μας έδειξε το πρόβλημα, και μας είπε: Δεν είναι καθόλου σωστό οι επήλυδες να ηγούνται των αυτοχθόνων συνΈλληνές μου !

Είναι καιρός επιτέλους, οι Έλληνες να αυτοκυβερνηθείτε οι ίδιο, δίκαια και δημοκρατικά, εφαρμόζοντας την πραγματική Δημοκρατία των Ελλήνων, και συναποφασίζοντας για ό,τι αφορά τις ζωές όλων μας και την κοινή μας πορεία. Τι πιο αληθινό και ξεκάθαρο να μας πεί κανείς; Σαφώς όλα τα άλλα, είναι κακόβουλα, είναι εκ του πονηρού και εκ του ΕΧΘΡΟΥ εκπορευόμενα ! 

Ο Σώρρας ακόμα μας εξήγησε ( για τους αδαείς ) ότι η διακυβέρνηση των ανθρώπων δια της Δημοκρατίας, το κράτος, το κρατείν, η επικράτηση εν τέλει του Δήμου, η Δημοκρατία των Ελλήνων, είναι το σωστότερο και δικαιότερο σύστημα διακυβέρνησης των Ανθρώπινων κοινωνιών, μα είναι και το απλούστερα δικαιότερο, εφόσον οι αποφάσεις παίρνονται, μέσα από τις τοπικές ή και από τις γενικές ή Εθνικές συνελεύσεις των Ανθρώπων. Τα θέματα, προσωπικά ή όχι, είναι πάντα κοινά, οι φωνές είναι λεύτερες, και οι αποφάσεις ανήκουν στην πλειοψηφία. 

Και μας ρωτάει: “Δε μπορούμε ορέ συνΈλληνες να αυτοκυβερνηθούμε επιτέλους; Δεν υπάρχουν ικανοί Έλληνες να κυβερνήσουν στον τόπο τους;;”

Ο Σώρρας έχει τοποθετηθεί σε όλα, και τα έχει πεί όλα ως τώρα απλά, και όλες μα όλες οι τυχόν απορίες και ερωτήσεις, σωστές ή ηλίθιες, έχουν απαντηθεί.
Γελοία και ηλιθιώδη ερωτήματα, του τύπου, αν λέει, ο Αρτέμης έχει δικαίωμα να προσθέτει ή να αφαιρεί όρους σε δωρεά, θυμίζουν τα ηλίθια πρωτόκολλα της Σιών! Και καλά… όταν είχε προσθέσει όρους υπήρχε “πρόβλημα”. Τώρα που αφαιρεί εντελώς τους όρους το “πρόβλημα” γιγαντώνεται ; 

Παιδαριώδεις σκέψεις και προβληματισμοί που αυτοπροδίδουν τις συκοφαντικές, μα γελοίες όμως εντέλει προθέσεις των παρασίτων ! Ο Αρτέμης λέει, μπορεί να θέλει να αγοράσει με τα 600 δις την εξουσία;;; Μα τι είναι η εξουσία; τσουβάλι με πατάτες;;;

Ας σοβαρευτούμε επιτέλους, θα έλεγα !

Οι απαντήσεις έχουν δοθεί, και οι “πονηροί” που ενώ γνωρίζουν συνεχίζουν τις ανόητες, γελοίες και ηλίθιες ερωτήσεις και τους δήθεν προβληματισμούς τους, για τις πυραμιδοειδείς ιεραρχικές τυραννικές εξουσίες, ή για ομόκεντρα κυκλικά κ.λ.π. τυραννικά καθεστώτα, ή για “επιστημονικές” μελέτες “πονηρών” περίπλοκων κυκλικών συστημάτων διακυβέρνησης, είναι υποκινούμενοι από τα, πλέον γνωστά μας, εχθρικά προς την δημοκρατία και τους Έλληνες κέντρα και ολιγαρχικά σιωνιστικά συμφέροντα, και θα τους έλεγα, καλύτερα να ασχοληθούν με κάτι άλλο…, ας ασχοληθούν με το προσωπικό τους “όργανο” αυτοϊκανοποίησης ας πούμε, που θα τους δώσει σίγουρα και γρήγορα, ικανοποιητικότερες απαντήσεις και αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου